27 Şubat 2014 Perşembe

Merhaba sophophobia

Yazar değilim ama nedense yazmaya karar verdim. Galiba amacım; az olan bilgimi paylaşarak çoğaltmak.

 
Yazar değilim demiştim asıl işim ingilizce öğretmek, yaklaşık 20 yıldır elimden geldiğince öğretiyorum ama daha çok ben öğreniyorum. Öğrenmenin bitmeyen bir süreç olduğunu öğretti bunca yıl bana. Ve en güzel ve kolay öğrenmenin paylaşarak öğrenme olduğunu da öğrendim.
Elimden geldiğince öğrendiklerimi ve öğreneceklerimi burada paylaşmayı istiyorum. Umarım bir faydam olur.
Başlığımın ne anlama geldiğini merak edenlere; sophophobia öğrenme korkusu demek, nedense ingilizce öğrenmeye karşı insanımızda bu korku var, bence korkularımızın üzerine gidelim.
Her paylaşımda birkaç yeni kelime, belki bir paragraf, sorular, alıntılar, öğrenme teknikleri yani İngilizceye yönelik bir içerik olmasını planlıyorum.
Bakalım neler göreceğiz.
Tekrar merhaba

1 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.